Valentijnsdag 14 Februari 2018 Op deze dag komen de "2 stemmige Heren" spelen en zingen. Het Nederlandstalig muziek komt uit de jaren 50, 60 en 70. O.a van Rob de Nijs, De Selvera's, Boudewijn de Groot, etc. Ook Engelstalige muziek hoort men zoals Frank Sinatra, Elvis Presley, Louis Armstrong, ect.
Bevrijdingsdag 5 mei 2018 Is er in de middag een optreden van de bemanningsleden van Shantykoor Almere. Zij zingen zeemans liederen die begeleid worden door 2 accordionisten.
Vrijdagmiddag, 17 augustus 2018 Er is dan een optreden van toetsenist Heiko. Hij speelt en zingt heerlijke melodieën De middag wordt u aangeboden door de Stichting vrienden van Buitenhaeghe en trakteert in de pauze op een heerlijk ijsje.
IJsjesdag
Oliebollen op de Kerstmarkt 8 december 2018 Op deze dag is de kerstmarkt op de vertrouwde plaats in woonzorgcentrum Buitenhaeghe, deze kerstmarkt zal muzikaal begeleidt worden door de  2 stemmige Heren. Ook zullen er weer oliebollen uitgedeeld worden die de stichting vrienden van Buitenhaeghe aanbied.